Primark shoplog

Primark Shoplog

Even geleden vertrok ik met een paar vrienden naar Almere, naar de Primark. Ik was er al bijna een jaar niet meer geweest, dus dat werd hoog tijd! Het was een zaterdag, dus ondanks het feit dat we er al rond openingstijd waren, was het erg druk. Ook was het personeel hoogst onaardig, maar ondanks alles heb ik hele leuke dingen gekocht en een heel gezellige dag gehad! Het leek me wel leuk om te laten zien wat ik heb gekocht, zodat je een beetje een indruk krijgt van wat er nu allemaal te koop is.

Primark Shoplog - Shorts

Ik begin meteen met twee van mijn favoriete aankopen. Wat betreft kleding kon ik niet echt slagen, ik paste een hele berg leuke jurken maar kwam uiteindelijk met deze twee shorts de paskamer weer uit. Het maakte niet zo veel meer uit dat de jurken tegenvielen, want met deze shorts was (en ben) ik hartstikke blij! Ze zijn allebei vrij kort en highwaisted, wat ik superleuk vind. De linker heeft wit/donkergrijze strepen, en de rechter is zwart met kleine, ronde, platte, goudkleurige studs. Ze zijn geweldig goed te combineren en ook de prijzen waren fijn! De gestreepte kostte €11,- en de short met studs was €13,-.

Primark Shoplog - Haaraccessoires

Ook wilde ik graag wat leuke haaraccessoires. Ik ben gék op strikjes, zeker op strikjes voor in mijn haar, dus toen ik de setjes met haarstrikjes tegenkwam nam ik gelijk beide varianten mee. Het zijn twee setjes van 3, maar omdat ik zo suf was er één te laten liggen bij een vriend mist er op de foto een. Dat was een wit strikje met kleine, gekleurde bloemetjes. De setjes kostten €1,50. Ook kocht ik voor €1,50 een haardonut omdat ik daar benieuwd naar was, en een berg schuifspeldjes omdat ik die altijd tekort kom en kwijtraak. Die waren ook €1,50.

Primark Shoplog - Riempjes

Riempjes zijn accessoires die ik vaak draag en heel fijn vind, vaak maken ze een outfit net af. Ik miste een zwarte en mijn bruine was kapot, dus kocht ik deze twee. De zwarte is heel simpel en heeft een leuk strikje, de bruine is van gevlochten nepleer. Het zwarte riempje was €3,00 en de bruine €1,50.

Primark Shoplog - Panties

Bij een groot rek vol panty’s en maillots viel mijn oog meteen op bovenstaande exemplaren. Ze bleken in de sale te zijn waardoor ik ze voor wel héél kleine prijsjes mee kon nemen! De kleurtjes en patronen vond ik erg gaaf, en vooral op de rode – die bovendien het allergoedkoopst was – werd ik meteen verliefd. Mijn favoriete kleur rood, gemêleerd met gekleurde ‘stipjes’, een effect waar ik gék op ben! Het zijn fijne basics in mooie kleuren die ik overal mee kan combineren. Heerlijk. De rode was €0,50 en de andere twee waren €1,-.

Primark Shoplog - Tops

Als laatste kledingstukken kocht ik deze twee tops. Ik kon ze allebei niet passen, maar dat was niet zo erg want ze waren erg goedkoop en zitten gelukkig allebei goed. De top met aztec print is behoorlijk wijd, maar kan ik prima dragen in een hightwaisted short of rokje. De print vind ik echt geweldig; een superleuke aztec print in heerlijk zomerse pastelkleurtjes. Twee dingen waar ik gek op ben, dus het kon niet beter. Ook kocht ik een wijd shirt met korte mouwen en een klein borstzakje. Hij is behoorlijk doorschijnend, maar dat vind ik juist een heel leuk effect geven. En de kleur is natuurlijk ook perfect, want zoals ik hierboven al zei; rood is mijn favoriete kleur. De top is verder best lang, en ik ben van plan hem op dezelfde manier als de aztec top te gaan dragen. Ze kostten beide €4,-.

Primark Shoplog - Kettingen

Ik wilde graag een grote statementketting, dus toen ik de grote roze ketting tegenkwam verdween ‘ie meteen in m’n mandje (lees: gigantische Primark-tas). Geometrische vormen vind ik supergaaf en ook de felle kleur sprak me aan. Hij lijkt me erg gaaf om te combineren met een basic outfit, als accent. Verder kocht ik een mooie ketting die een stuk rustiger is. De ketting bestaat uit twee dunne, goudkleurige kettinkjes, die er erg mooi en fijn uitzien. Daaraan hangt een lichtroze steen (hij is overigens wel van plastic) in een mooie vorm. Heel mooi, dus voor €3,- was ‘ie van mij. De ander kostte me €5,-.

Primark Shoplog - Sjaals

Sinds afgelopen winter draag ik veel meer sjaals. Ik vind het hartstikke leuk staan, dus kocht ik er bij Primark nog twee. Ik ben fan van sterretjes dus kocht ik de groene, en de kleuren en het patroon van de blauw/rode (of is het paars?) sjaal vond ik ook erg gaaf. Bovendien is die superzacht en warm! Deze was ook in de sale voor €1,-. De prijs van de groene sjaal was €4,-.

Primark Shoplog - Overigen

Hierboven zie je een verzameling van leuke dingen die ik kocht maar niet echt in een bepaalde categorie kon plaatsen. Een 5-pack van fijne sokken met leuke aztec print voor €3,50, een lipbalsem met sterke maar fijne vanillegeur voor €1,50, en een superleuke geurkaars in de vorm van een ijsje. Hij zou de geur van bubblegum moeten hebben maar ruikt naar bessen, wat ik eigenlijk veel lekkerder vind. Hij was €3,-. Netpanty’s worden vaak gezien als iets ordinairs maar ik ben ervan overtuigd dat je het hartstikke leuk en mooi kunt combineren. Ik vond het vissengraat-achtige patroon van dit exemplaar gaaf dus voor €2,- ging ik de uitdaging aan. En als laatste liep ik tegen een caviar nails set aan. Nagemaakt van Ciaté, maar deze set was maar €3,50 in plaats van de hoge prijs van de Ciaté sets. Ik vind het effect van caviar nails erg gaaf dus was ik superblij toen ik dit tegenkwam. Komt nog een artikel over!

Primark Shoplog - Tassen

Als laatste kocht ik twee tassen. Een canvas tote bag van Ramones, een band die ik erg gaaf vind. Dit soort tassen gebruik ik óveral voor en heb ik altijd bij me, dus een exta exemplaar kan nooit kwaad, zeker niet voor de prijs van €4,-. Ook kocht ik een superleuke rode rugzak. De laatste keer dat ik een rugzak had was volgens mij toen ik een jaar of 4 was, dus wist ik niet echt of het wel iets voor mij was. Maar sinds ik hem heb gebruik ik hem bijna elke dag voor school of andere dingen, ik vind ‘m zo leuk staan en ook het model vind ik super! Dus ja, ook hier ben ik erg blij mee. Hij was €10,-.

Zo, dat was een lang artikel, ik hoop dat het niet te langdradig was (en als dat wel zo is hoor ik het graag!) Ik heb best veel gekocht, maar ben overal wel heel blij mee! Ik heb veel dingen gekocht die ik al een tijdje graag wilde, of wat gewoon fijne basics zijn. En omdat ik al heel lang geen kleding meer had gekocht mocht het ook wel, dacht ik zo. Voorlopig kan ik er weer tegenaan!

Bron bovenste afbeelding: WeHeartIt.

Geef een reactie

