Soon in stores: H&M Accessoires

H&M AccessoiresVoor de zomer komt H&M met een hele berg nieuwe accessoires. Een deel is sinds april al verkrijgbaar, en een deel komt in mei in de winkels te liggen. Ik maakte een selectie van de meest interessante items en de dingen die ik zelf het leukst vond, en die laat ik hier maar al te graag zien!

H&M AccessoiresOm te beginnen is er een reeks sieraden in goud/rood/blauwtinten, met een hoop franjes en grote stenen. Het zijn echte statementsieraden, ze zijn groot en opvallend. Heel bijzonder, en ik denk dat het heel gaaf is als je dit goed combineert! Het kan een simpele outfit uniek en eigen maken, je valt echt op als je dit draagt. Zelf denk ik dat ik ze laat liggen omdat de stijl niet zo goed bij me past, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het niet gaaf vind! En wie weet, misschien kan ik er toch nog een mooi item tussenuit plukken…

De prijzen van deze sieraden liggen tussen de €5,95 en €29,95.

H&M Accessoires - TasjesVerder komt H&M met heel wat leuke, kleine tasjes. Ideaal voor in de z0mer, omdat ze lekker klein zijn en je ze dus makkelijk overal mee naartoe neemt. Zonnebril, telefoon, geld en een kleine tube zonnebrandcrème erin en hij zit vol, maar dat is niet erg want meer heb je niet nodig op een terrasje/festival/strand/picknick! De tasjes zijn vrolijk, fel gekleurd met leuke details zoals studs of opvallende sluitingen. Wil je liever iets subtielers, dan zijn er ook zwarte of witte exemplaren beschikbaar.

De prijzen van deze tasjes liggen tussen de €12,95 en €29,95.

H&M Accessoires - zonnebrillenWat is een zomercollectie zonder zonnebrillen? Juist, ook hierin heeft H&M een uitgebreid aanbod, waar ik persoonlijk ontzettend enthousiast over ben! Er zitten geweldige, originele ontwerpen tussen, met bijzondere glazen en monturen. Jammer dat veel zonnebrillen mij niet staan, ik hoop dat ik één van deze mooierds toch kan hebben!

De prijzen van deze zonnebrillen liggen tussen de €5,95 en €7,95.

H&M Accessoires - overigenEn dan nog drie losse accessoires die ik niet zo goed kon plaatsen: een lieve, mooie haarband met kralen, een geweldige roze ketting met doorzichtige stenen en supervrolijke sjaal met bloemenprint. Wederom erg leuke items, hartstikke gaaf voor in de lente en zomer.

De prijzen van deze accessoires liggen tussen de €9,95 en €14,95.

Ik vind dat er absoluut leuke dingen bij zitten. Veel verschillende stijlen en vernieuwende ontwerpen, er zit voor veel mensen wel wat tussen denk ik. Toch ben ik niet helemaal enthousiast, er zitten namelijk weinig accessoires tussen waarvan ik écht enthousiast word. Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Gelukkig is de kans groot dat er naast de producten hierboven nog meer leuke accessoires in de winkel komen te liggen, hopelijk zitten daar dingen tussen die beter bij mij passen!

Foto’s door H&M

Eén reactie

Geef een reactie

