Steam Cream!

Steam Cream

Laatst stuurde een vriendin mij via de mail een linkje, met daarbij de beschrijving: ‘dit leek me wel leuk voor jou!’ En gelijk had ze. Ik opende de site en werd lichtelijk verliefd. De site waar ik het over heb, is de site van Steam Cream. Een multifunctionele crème in prachtige (limited edition) blikjes, met fijne ingrediënten.

Steam Cream

Dit zijn ze dan. Steam Cream is een crème die je overal voor kunt gebruiken, bijvoorbeeld voor je gezicht, handen, droge plekjes, wat je maar fijn vindt. Er zitten fijne ingrediënten in, zoals havermout extract, cacao boter, amandel & kamille olie, rozen extract en lavendelolie. De crème is 100% natuurlijk, dus dat vind ik een erg groot pluspunt!

Steam Cream - Favorieten

De reden dat ik deze crème zo gaaf vind ligt echter niet alleen aan het feit dat de crème zelf me zo fijn lijkt. Vooral de mogelijkheid dat je zelf een leuk blikje uit kan kiezen die nog limited edition ook is, trekt mij. Er is op dit moment namelijk keuze uit bijna 70 verschillende tins, verschillend van lieflijke bloemenprintjes tot strakke prints, dus er is voor ieder wat wils. In de collage hierboven zie je mijn favorieten. Je hebt een unieke crème, eentje die perfect bij jou past, en waar je niet snel een ander mee zult zien.

Zelf heb ik het helaas nog niet kunnen proberen, want er is één ding dat me tegenhoudt… de prijs. Het kost € 16,50 voor 75 gram wat ik toch best veel vind. De site heeft me wel héél erg nieuwsgierig gemaakt, dus wie weet… misschien leuk voor bijvoorbeeld mijn verjaardag! Als ik het ook koop of krijg, schrijf ik er natuurlijk meteen een artikel over! Ik vond het zelf gewoon zo’n leuk concept dat ik het hier even wilde delen.

Steam Cream is te koop via www.steamcreamshop.nl. Op die site vind je nog meer informatie.

Alle foto’s in dit artikel zijn afkomstig van de hierboven genoemde site. 

Eén reactie

Geef een reactie

