Paasnagels!

PaasnagelsVrolijk Pasen iedereen! Dit jaar had ik zin om voor Pasen iets leuks met m’n nagels te doen. Ik besloot wat rond te kijken op Youtube en kwam toen een ontzettend leuke tutorial tegen. Normaal gesproken vind ik het leuker om een eigen variant te maken op een tutorial, zodat het iets meer ‘eigen’ wordt, maar omdat ik deze zó leuk vond besloot ik hem dit keer gewoon precies na te maken. Hij was redelijk simpel maar het resultaat was verrassend leuk, dus leek het me leuk het hier te laten zien!

Ik heb het over de tutorial hierboven. Fijn, duidelijk en goed te doen. Je hebt er geen ingewikkelde materialen voor nodig, en ook alle kleurtjes had ik in huis. Lekker simpel dus!

Paasnagels - NagellakHet filmpje is afkomstig van iemand uit Amerika en bevat dus veel kleurtjes en merken nagellak die hier niet makkelijk te krijgen zijn. Hierboven zie je de kleuren die ik gebruikte, de alternatieven voor mensen in Nederland & België dus! Van links naar rechts: Catrice Birdy Reloaded!, Catrice Wild, Wild West-side (LE), Hema 141, Hema 06, Essence The One And Only, Essence Mellow Yellow en Miss Sporty base & topcoat. De eerste vier gebruikte ik voor het kuikentje, de andere twee kleurtjes voor de overige nagels met stipjes.

Paasnagels - KwastjesIk gebruikte wederom mijn kwastjes van Mini In The Box, die me nog steeds erg goed bevallen. Voor de stippen op m’n paarse nagels gebruikte ik niet de dotting tool hierboven, maar de achterkant van een schuifspeldje. Daardoor krijg je net wat grotere stipjes.

Paasnagels - ResultaatEn dit is het eindresultaat! Nog best leuk geworden, al zeg ik het zelf. Lekker vrolijk en leuk voor Pasen!

Geef een reactie

