Up! Bruiloft

Up! Wedding

Up is denk ik één van de schattigste films die ik ooit gezien heb. Ten eerste is de opa, de hoofdpersoon, gewoon een heel lief mannetje. Ten tweede vind ik het ontzettend lief hoe veel hij aan zijn overleden vrouw denkt en ten derde; hoe geweldig moet het zijn om te vliegen in een huis dat zweeft door duizenden ballonnen? Toen ik een tijdje geleden een beetje rondkeek op het internet kwam ik iets héél leuks tegen: een bruiloft volledig in het teken van deze film. Té leuk om niet te delen, dacht ik zo.

Up Wedding Up Wedding Up Wedding Up Wedding

Wat ik vooral zo leuk vind aan deze bruiloft, is dat er zo ontzettend goed is nagedacht over alle details. Zoals het ‘grape soda’ speldje hierboven, precies zoals in de film! Alles klopt, zonder dat het meteen weer too much is. Ook de sfeer wordt goed weergeven en het is zo’n mooi geheel! Up Wedding Up Wedding Up Wedding Up Wedding Up Wedding

Een bruiloft met zo’n duidelijk thema lijkt mij heel erg gaaf. Het lijkt me best eng omdat het toch een behoorlijk belangrijk iets is, maar hoe leuk is het om een heel feest binnen zo’n leuk thema te organiseren!? Zeker als het zoiets leuks als Up is! Ik weet niet of ik zelf ooit zou willen trouwen, gelukkig hoef ik me daar ook nog lang niet mee bezig te houden! Maar stel dat ik ooit trouw… tja, dan lijk zoiets als dit me toch wel heel erg leuk, stiekem. Up Wedding Up Wedding Up Wedding Up Wedding

Zo, dat was weer een flinke overdosis aan zoetsappigheid. Maar oh, ik hou hiervan! Dat bleek waarschijnlijk al wel uit mijn enthousiasme, haha! Ik blijf het maar zeggen, maar ik hou gewoon echt van de sfeer en alle details van deze bruiloft. Echt. Wauw.

Alle afbeeldingen zijn afkomstig van deze site. Daar kun je ook kijken voor nog meer foto’s van deze bruiloft!

  1. Pingback: De leukste filmmuziek | IsaBelliiee

Geef een reactie

