Ik ga beginnen!

Hee!

Welkom op mijn blog! Nadat ik hem maanden geleden aanmaakte en sindsdien steeds maar niet écht startte met bloggen, vond ik dat het nu toch wel eens tijd werd om gewoon maar artikels te gaan plaatsen. De reden dat ik niet wilden beginnen was dat ik de lay-out etc. steeds maar niet goed vond. Tja, ik ben nogal perfectionistisch en verwachtte nogal veel van mezelf. Maar na (voor mijn gevoel) wel 100 verschillende thema’s en lay-outs te hebben geprobeerd vond ik dat ik nu toch maar eens moest gaan beginnen, anders komt het er nooit meer van, en die lay-out komt later nog wel.

Bovendien kreeg ik steeds meer ideeën voor dingen om over te schrijven, waardoor ik helemaal geen zin meer had om te wachten! Waar deze blog over zal gaan? Geen idee. Ik schrijf over dingen die ik leuk vind en die mij bezighouden, en zie wel waar het schip strandt. Verwacht geen diepgaande teksten en uitgebreide verslagen van mijn leven, eerder leuke artikels over de dingen die mijn leven nét iets leuker maken. Mode, muziek, gebeurtenissen, leuke spulletjes, do-it-yourself projecten of waar ik ook maar zin in heb!

Ik ga geen uitgebreide introductie over mezelf schrijven, omdat ik dat nogal moeilijk vind en denk dat je me vooral zult leren kennen als je m’n blog volgt! Ik weet trouwens überhaupt niet of er iemand is die dit leest, maar je weet maar nooit 🙂

Zoals ik al vertelde ben ik nog steeds niet helemaal tevreden over de lay-out, dus die kan nog vaak gaan veranderen.

Ik hoop zo regelmatig mogelijk artikels te kunnen posten, maar weet nog niet hoe vaak het me zal lukken iets te schrijven. Ik hoop in ieder geval zo vaak mogelijk (natuurlijk)!

Alvast bedankt voor het bezoeken van mijn blog & veel leesplezier 🙂

Kusje Isabel

Bron afbeelding: WeHeartIt

Eén reactie

  1. Pingback: 15 Feitjes over mij | IsaBelliiee

Geef een reactie

